PHP-NUKE 8.0

نیوک 8.0 برای کاربران هاستینگ


www.FdsClub.Com  www.IrBoys.Com












همانند نسخه های قبل کاربران جدید هاستیگ آی آر بویس این امکان را دارند که پس از خریداری یکی از 4 سرویس ارائه شده در میزبانی وب آی آر بویس در کنار دارا بودن بهترین امکانات و پشتیبانی 24 ساعته ، نیوک 8.0 فارسی را نیز بصورت نصب شده بهمراه تمامی تنظیمات اولیه بر روی سایت خود داشته باشند. بدون شک هدف اصلی بخش پشتیبانی هاستینگ رضایت کامل تمامی کاربران این سرویس تا این لحظه بوده است. از دیگر ویژگی های خدمات هاستینگ آی آر بویس ثبت دامین رایگان برای کاربرانی است که از این سرویس استفاده می نمایند. .


تغییر سربرگ


نیوک 8.0 فارسی دارای سه قالب پیش فرض میباشد که منطبق با سیستم اصلی قالب گیری این نسخه است. به منظور راحتی کاربران گرامی فایل PSD هدر هر سه قالب در شاخه های مربوطه قرار داده شده است. به همین منظور برای ویرایش سربرگ سایت فایل های ارائه شده را در محیط فتوشاپ باز نمائید و متن ، تصویر دلخواه را قرار دهید و فایل را در نهایت همنام با تصویر هدر سایت در شاخه images ذخیره کنید. از همنامی و تطابق پسوند فایل های هدر اطمینان حاصل فرمائید تا تصویر نهایی با ظاهر و اندازه مناسب و تعریف شده نمایش داده شود. مشکلات و سئوالات خود در این زمینه را در انجمن مربوط به قالب های نیوک مطرح نمائید.


ماژول های نیوک 8.0


با توجه به تجربه ای که گروه برنامه نویس و پشتیبان نیوک 8.0 در ارائه نسخه های فارسی در سایت آی آر بویس داشته و همچنین سابقه فارسی سازی 7 نسخه قبل از این ویرایش با در نظر گرفتن نیازهای کاربران گرامی، ایده آل ترین ماژول های مورد نیاز در این نسخه گنجانده شده است. در این زمینه میتوان به ماژول هایی نظیر ماژول آموزش ها، گالری تصاویر، سرویس ایمیل، تنظیمات ایمیل و غیره اشاره نمود. بی شک با تمام مشکلاتی که وجود دارد روند تکمیل بخش های نیوک فارسی ادامه خواهد داشت تا نیوک فارسی بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران گرامی باشد.


بلوک اطلاعات کاربران


بلوک Info Box که سایت nukecoder زحمتش رو کشیده یک بلوک جالب و زیبا هست که میتوانید برای زیباتر شدن سایت و نیوک خودتون ازش استفاده کنید ( ناگفته نماند که فارسی نشده ). تقریبا میشه گفت همه این بلوک ها در آخر یک کار رو انجام میدند فقط ممکنه که در ظاهر کمی با هم فرق داشته باشنداین بلوک هم به کاربر کمک میکنه تا به راحتی به مشخصات شخصی ، پیغام های خصوصی و ... دسترسی پیدا کنه همراه با فرم ورود به سایت ( برای کاربران تازه ) به همراه کد امنیتی ، شما میتوانید از این پس بلوک ها ی مختف بر حسب نیاز کاربران گرامی در این سایت دانلود نمائید.


نصب و آپدیت


یکی دیگر از اهداف در ارائه نیوک 8.0 دارا بودن محیطی به منظور نصب و به روز رسانی آسان توسط کاربر است ، به همین منظور اینستالر اختصاصی برای این نسخه آماده شده است که وارد نمودن اطلاعات پایگاه داده ، ایجاد مدیر ، تنظیم کانفیگ را به سادگی فراهم میسازد در عین حال مسئله به روز رسانی از نسخه 7.9 نیز دارای اهمیت زیادی برخوردار بود و در این راستا فایلی به منظور آپدیت از نسخه 7.9 به 8.0 آماده شده است که شما کاربر گرامی میتوانید در کمترین زمان تمامی اطلاعات پایگاه داده نسخه قبل خود را به 8.0 ارتقا دهید که این به روز رسانی شامل افزوده شده اطلاعات تمامی بخش های جدید سایت و تغییرات عمده ای که نیوک 8.0 داراست. لازم به ذکر است که فایل به روزرسانی فقط برای نیوک 7.9 آی آر بویس به 8.0 فارسی آماده شده است.


سایت سازنده







- ماژول آموزش ها


- آخرین اصلاحیه ارائه شده 3.3






- مد تعداد صفحات اخبار


- نگهبان نیوک 2.5.5






- مد پیوست فایل (انجمن)


- سیستم امنیتی اختصاصی MTSN






- مد تشکر از تاپیک


- سیستم اعلام وضعیت امنیتی






- مد پرینت از تاپیک


- مدیریت ماژول ها ، منوی اصلی






- مد وضعیت حضور کاربر


- مدیریت امتیازات کاربران






- مد ارسال پاسخ سریع


- دو نوع مدیریت گروهها






- ماژول پیغام کوتاه


- تبدیل تاریخ های میلادی به هجری






- دو نوع خبرنامه سایت


- اینستالر اختصاصی






- عضویت رسمی اصلاح شده


- محافظت در برابر اسپم






- سیستم اخبار جدید


- ماژول لینک دوستان






- جستجو در مقالات سایت


- ماژول کاربران پیشرفته






- بلوک آمار کاربران


- سرویس ایمیل






- دفتر میهمان


- صندوق نامه های الکترونیکی






- سه نوع بلوک آخرین ارسال ها


- نسخه پیشرفته ماژول ارتباط با ما



- ماژول گالری تصاویر



Version: 8.0 Filesize: 5.90 MB
Added on: 19-Sep-2006 Downloads: 6998


دانلود


نظرات 1 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 02:50

درباره نظرت توی سایت پرشن دانلود خدمت رسیدم،حس میکنم خوب ورد آورده ای لیک سوراخ دعا گم کرده ای.درکت میکنم اما شما الان منو درک نمیکنی ممکنه چند سال دیگه اگه تعصب رو کنار بذاری شما هم منو درک کنی،میگم تعصب رو کنار بذاری چون بهت امیدوارم و میبینم با بقیه فرق داری وگرنه مثل اونای دیگه یا نظر نمیدادی یا تشکر میکردی.به امید بیداری و تفکر همه ما و آرزو دارم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد